Marketingové metody pro vaši cukrárnu


Pokud potřebujete rozvoj marketingových strategií pro vaši cukrárnu, měli byte se zaměřit na několik aspektů. Marketing pro tyt typy zařízení je specifický, protože se zde jedná o gastronomii a povětšinou menší podniky, než jsou velké korporáty.

Jaké jsou klíčové aspekty marketingu pro cukrárny?

Vytvoření dobrého jména

Značka vaší cukrárny by měla reflektovat její hodnoty. Je důležité, abyste se zaměřili na jedinečnost a kvalitu nabízených produktů. Snažte se odlišit od vaší konkurence. Můžete třeba používat výhradně lokální suroviny, využívat tradiční receptury, nebo se naopak zaměřit na moderní cukrařinu. Důležité je, aby vaše výrobky byly kvalitní.

cukrárna

Budování značky

Budování značky je důležité pro dobré jméno i snadné zapamatování vaší cukrárny. Vytvořte jí pestré, snadno zapamatovatelné logo. Stejně tak důležité je vhodně zvolené jméno, které by mělo být originální, zvučné a mělo by odrážet povahu vaší cukrárny. Značku koneckonců budujete vzhledem i vašich moučníků, které mohou mít osobitý a originální vhled.

Specializované akce

V rámci marketingu je velmi účinné vytvářet specializované nabídky, sezónní akce nebo tematické dezerty. Tím můžete přilákat spoustu zákazníků. Například během Vánoc můžete nabízet tradiční české cukroví, během Halloweenu tematické zákusky se strašidelnou tématikou a během léta se změřit na lehké dezerty s využíváním sezónního ovoce.

Spolupráce s dalšími podniky

Nedílnou součástí marketingu je spolupráce s dalšími podniky, zejména s těmi, které vám budou dodávat suroviny. Můžete ale navázat spolupráci také s místními festivaly nebo kulturními akcemi, kde můžete své výrovky nabízet a tím je propagovat.

zákusky

Zákaznický servis

Nezapomínejte, že součástí marketingu a budování dobrého jména je zákaznický servis. Ten by měl být na nejvyšší úrovni. Pokud bude zákazník spokojen, je větší pravděpodobnost, že se vrátí, a podělí se o svou pozitivní zkušenost i s ostatními.

Pokud se vaše cukrárna nachází ve zlínském kraji, můžete navázat spolupráci s reklamní agenturou Uherské Hradiště.